I. Jak zgłosić ogród? ETAP 1 REKRUTACJI.
- Rekrutacja do projektu ‘Busem przez polskie ogrody’ jest dwu etapowa. Pierwszym etapem jest zgłoszenie, które należy wykonać chcąc uczestniczyć w projekcie.
- Zgłoszenie do projektu jest dobrowolne, bezpłatne i nie rodzi żadnych zobowiązań ze strony zgłaszającego ani przyjmującego zgłoszenie.
- Zgłoszenie należy wykonać mailowo na adres kontakt@zogrodemnaty.pl, tytułując je ‘Zgłoszenie do projektu Busem przez polskie ogrody’, podając w nim następujące dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu kontaktowego,
- lokalizację ogrodu czyli: województwo, powiat i miejscowość,
- orientacyjną powierzchnię ogrodu,
- krótki opis ogrodu, w szczególności jego najciekawszych elementów, które zdaniem zgłaszającego (właściciela) zasługują na uwagę,
- załączając co najmniej 5 zdjęć (najlepiej więcej) różnych części ogrodu.
- Do projektu można zgłosić tylko swój ogród tzn. taki, którego jest się właścicielem, względnie uprawnionym użytkownikiem.
- głoszenia do pierwszego etapu rekrutacji można przesyłać od dnia rozpoczęcia projektu tj. od 20.01.2023 do 15.11.2023 roku. W tym czasie baza ogrodów oczekujących będzie sukcesywnie uzupełniana o kolejne dochodzące zgłoszenia.
- Wysłanie zgłoszenia w ww. formie i przyjęcie go do bazy zgłoszeń oczekujących, nie oznacza jeszcze uczestnictwa w projekcie i nie gwarantuje wizyty w zgłoszonym ogrodzie.
.
II. Wybór ogrodów do wizyt – ETAP 2 REKRUTACJI.
- Wizyty w ogrodach zaplanowane są na cały rok 2023, zgodnie z następującym harmonogramem:
- styczeń – 1 wizyta
- luty – 1 wizyta
- marzec – 2 wizyty
- kwiecień – 3 wizyty
- maj – 3 wizyty
- czerwiec – 3 wizyty
- lipiec – 2 wizyty
- sierpień – 3 wizyty
- wrzesień – 2 wizyty
- październik – 2 wizyty
- listopad – 1 wizyta
- grudzień – 1 wizyta
- W drugim etapie rekrutacji biorą udział tylko te ogrody, które w pierwszym etapie zostały zgłoszone do bazy ogrodów oczekujących.
- Spośród nich, na około 2 tygodnie przed każdym kolejnym miesiącem, zostaną wybrane te, w których będą zrealizowane wizyty w danym miesiącu. Organizator projektu skontaktuję się z ich Właścicielami w celu doprecyzowania terminu wizyty i szczegółów organizacyjnych.
- Ogród wybrany do odwiedzin, automatycznie usuwany jest z bazy ogrodów oczekujących po pierwszym etapie rekrutacji, ponieważ w jednym zgłoszonym ogrodzie, może być tylko jedna wizyta.
.
III. Wizyta w wybranym do programu ogrodzie.
- Wizyta w wybranym ogrodzie wykonana będzie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu, wykonanym w drugim etapie rekrutacji.
- Wizyta jest jednodniowa tzn. w zależności od wielkości ogrodu i ilości ciekawych elementów do obejrzenia, może potrwać maksymalnie kilka godzin.
- Ogólny scenariusz wizyty (punkty obowiązkowe) jest następujący:
- przyjazd do ogrodu w umówionym dniu i mniej więcej określonej godzinie,
- przekazanie właścicielowi ogrodu (zgłaszającemu) produktów od Partnerów projektu,
- obejrzenie ogrodu, w szczególności jego najciekawszych elementów zagospodarowania i obsadzenia,
- rozmowa o historii ogrodu, jego powstawaniu, ciekawych elementach itd.,
- sesja zdjęciowa i filmowa ogrodu, w szczególności jego najciekawszych elementów,
- sesja zdjęciowa i filmowa na tle ogrodu przekazanych produktów od Partnerów, względnie również innych produktów Partnerów przeznaczonych do ‘lokowania’ w materiale zdjęciowym i filmowym,
- pamiątkowa sesja zdjęciowa właściciela ogrodu (zgłaszającego) i organizatora projektu.
.
IV. Obowiązki właściciela (zgłaszającego) odwiedzany ogród.
- Gotowość udostępnienia ogrodu do odwiedzin i wykonania w nim zdjęć oraz nagrań filmowych, w tym również zdjęć przekazanych i lokowanych produktów,
- Przygotowanie miejsc w ogrodzie, w których w sposób ciekawy i jak najbardziej naturalny można będzie zaprezentować ww. produkty. W tym celu, w momencie ustalania terminu wizyty w drugim etapie rekrutacji, zostanie przekazane, jakie produkty będą przywiezione,
- Zgoda na wykorzystanie i zamieszczenie na blogu i fanpage’u ‘Z ogrodem na TY’ oraz stronach Partnerów projektu, wykonanych w ogrodzie materiałów zdjęciowych i filmowych,
- Zgoda na wykorzystanie i zamieszczenie wykonanych w ogrodzie materiałów zdjęciowych i filmowych przez inne portale i czasopisma, które wyrażą gotowość prezentacji, opisu, relacji z projektu i poszczególnych ogrodów w swoich mediach,
- Udostępnienie postu blogowego z odwiedzin w ogrodzie na swoim profilu (jeśli zgłaszający go posiada),
- Zainteresowanie ww. postem swoich znajomych, z prośbą aby wzięli udział w konkursie zamieszczonym w poście,
- Przed wizytą wstępne przygotowanie informacji i historii związanych z ogrodem, które warte są poruszenia i przedstawienia Czytelnikom bloga ‘Z ogrodem na TY’.
- Po wizycie, w ciągu miesiąca od jej odbycia, przesłanie organizatorowi na adres mailowy kontakt@zogrodemnaty.pl co najmniej dwóch zdjęć każdego z otrzymanych produktów, z naturalnego wykorzystania go w swoim ogrodzie, wraz ze zgodą na ich publikację na stronach ‘Z ogrodem na TY’ i Partnerów projektu.
.
Zapraszam do nadsyłania zgłoszeń i uczestnictwa w projekcie.
Partnerzy:
- Stiga: https://www.stiga.pl/
- Gardena: https://www.gardena.com/pl/
- Gnejsy.pl: http://tesm.pl/
- Kronen: http://www.kronen.com.pl/
- Ramp: http://www.ramp.pl/
- Agrimpex: https://www.agrimpex.pl/
- Kwazar: https://kwazar.com.pl/
- Bros: https://www.bros.pl/
- Biopon: https://bros.pl/pl/biopon
- Litex Garden: https://www.litexgarden.pl/
- Target: https://www.target.com.pl/
Patronat medialny:
- Lider biznesu – ogrodniczy magazyn branżowy: https://liderbiznesu.com.pl/pl
- Targi Ogrodnicze Gardenia: https://targigardenia.pl/pl/
Samochód serwisuje:
- Salachna auto: https://salachna-auto.eu/pl/
.
Powrót do strony głównej sezonu 2023