Blog “Z OGRODEM NA TY” jest efektem codziennej pracy, obserwacji i doświadczeń, które wynoszę prowadząc firmę zajmującą się zakładaniem, pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni, a także odwiedzając setki wyjątkowych ogrodów w skali każdego roku.
Blog to miejsce dla osób szukających konkretnych rozwiązań w zakresie zagospodarowania i utrzymania terenów zieleni, dostępnych możliwości, materiałów i technologii, a także osób zainteresowanych tą tematyką w szerszej perspektywie niż granica własnego ogrodu.
Poruszane na blogu tematy skupiają się wokół problemów, dylematów, możliwości i rozwiązań jakie dostępne są dziś w szeroko pojętej branży ogrodniczej. Ponadto podparte są moją praktyką i codzienną pracą w tej dziedzinie, posługiwaniem się określonym sprzętem, materiałami i faktycznym realizowaniem czynności, które opisuję.
Swoją działalność, którą prowadzę i opisuję na blogu, dzielę na działalność na terenach prywatnych – zamkniętych tj. w ogrodach przydomowych i firmowych oraz na działalność na terenach publicznych – otwartych tj. na terenach parków, osiedli i innych instytucji. W każdym z powyższych elementów realizuję nieco inne czynności, wykorzystuję inny sprzęt i sposób postępowania, co szczegółowo prezentuję, obrazuję i opisuję na blogu.
.
Dlaczego warto podjąć współpracę?
Co mnie wyróżnia?
W codziennej pracy wykorzystuję wiele produktów, środków, materiałów, ale przede wszystkim cały wachlarz sprzętu ogrodniczego, od najmniejszych ręcznych narzędzi, poprzez wszelkie mechaniczne sprzęty drobne i średnie, aż po duże maszyny komunalne. To pozwala mi na rzetelne i kompetentne formułowanie opinii, a także prezentowanie poszczególnych środków, sprzętów, maszyn i urządzeń w bezpośredniej pracy, prezentując cel ich przeznaczenia.
Jestem przekonany, że moje wieloletnie doświadczenie zawodowe oraz umiejętność wykorzystania środków, sprzętów, akcesoriów i maszyn ogrodniczych pozwoli ma rzetelne sprawdzenie i praktyczne zaprezentowanie każdego produktu. Jednocześnie godnym podkreślenia wydaje się fakt, że w związku z ciągłą realizacją prac na terenach zieleni, jestem w stanie sprawdzić i przedstawić produkty w każdej możliwej konfiguracji oraz w różnych miejscach i lokalizacjach wykonywanych prac.
Więcej o moich doświadczeniach sprzętowych i materiałowych w zakładkach bloga: tak pracuję, tak zakładam ogrody.
.
.
Przykłady Marek, z którymi współpracowałem na blogu:
Przykładowe wpisy będące efektem współpracy: z Marką Husqvarna, Briggs & Stratton, Modne Donice, Viva Garden Viva Home!, Kronen, Planta, Gardena, Ramp, Altax, Polish Green, Agrimpex, Stiga, Rolmarket, Gnejsy.pl.
.
Poniżej migawka zdjęciowa z wybranych kampanii:
.
.Efektem współprac są również m.in.:
- filmy edukacyjne prezentujące produkty i ofertę Partnerów,
.
.
.
- ambasadorstwo i porady eksperckie na profilach Partnerów,
.
- wizyty i relacje z siedzib oraz działalności Partnerów,
.
- kampanie promocyjne na produkty Partnerów
.
.
- eventy oraz promocje Firm i produktów podczas dużych imprez branżowych,
.
- porady eksperckie w magazynach branżowych,
.
- patronaty medialne oraz wpisy dla Partnerów w czasopismach branżowych,
.
- patronaty medialne przez największe Targi branżowe – Gardenia i Green Area Show:
.
- liczne udostępnienia treści bloga na stronach Firm współpracujących:
.
- oraz na mocno popularnych stronach i portalach branżowych:
.
Na blogu realizuję również bardzo duże, kilkumiesięczne projekty w współpracy z różnymi Markami, mocno rozbudowane merytorycznie, logistycznie i medialnie. Przykładem może być projekt ‘Krok po kroku zbuduj swój ogród‘, który docelowo, na przestrzeni kilku miesięcy, w kilkuset różnych aktywnościach, relacjonuje budowę ogrodu, od pomysłu, przez projekt, po kompleksową realizację. Echem projektu, poza rozbudowanymi treściami na blogu, są m.in.:
- patronat medialny magazynu Murator, a w ramach niego duże, szczegółowe artykuły z prezentacją wizerunku Partnerów
.
- patronat medialny magazynów Przepis na ogród i Mój piękny ogród, a w ramach niech duże, szczegółowe artykuły z prezentacją wizerunku Partnerów:
.
- patronat medialny Targów Ogrodniczych Gardenia oraz magazynu Lider biznesu – ogrodniczy magazyn branżowy, a w ramach niech duże, szczegółowe artykuły z prezentacją wizerunku Partnerów:
.
- liczne udostępnienia treści na stronach oraz portalach uznanych i renomowanych Firm – Partnerów projektu:
.
Dlaczego blog “Z OGRODEM NA TY” to poważne źródło informacji?
Blog znalazł się w najnowszej publikacji Wydawnictwa WhitePress dotyczącej polskich influencerów, prezentującej sylwetki najpopularniejszych polskich osób z tego środowiska. Co więcej, jest na pozycji 1 i otwiera kategorię “Ogrodnictwo i przyroda”.
.
Liczne treści bloga udostępniane są przez różne, uznane w środowisku instytucje i magazyny,
.
a artykuły mojego autorstwa pojawiają się renomowanej prasie branżowej np. Lider Biznesu – Ogrodniczy Magazyn Branżowy, Przepis na ogród, Mój piękny ogród, Kocham ogród i Murator.
.
Artykuły o tym co robię i czym się zajmuję pojawiają się również w innych prestiżowych czasopismach, np. w magazynie Sukces po poznańsku,
.
czy w znanej prasie ogólnopolskiej.
.
Jako autor bloga i ciekawych projektów jestem zapraszany do uczestnictwa w różnych eventach, imprezach i prelekcjach. Na przykład podczas największych branżowych Targów – Gardenia,
.
czy kongresu technicznego branży ogrodniczej pod szyldem Marki Briggs & Stratton, transmitowanego online do przeszło 500 serwisów sprzętowych w Polsce:
.
Jestem również gościem programów telewizyjnych, radiowych i różnego rodzaju wystąpień internetowych:
..
Statystyki
.
Bloga
.
Zasięg fanpage’u bloga
.
Zasięgi poszczególnych postów
.
Do kogo kieruję propozycję współpracy?
Przede wszystkim do producentów, importerów, dystrybutorów:
- roślin, nasion, nawozów itd. wykorzystywanych w zakładaniu i utrzymaniu terenów zieleni,
- akcesoriów, kamieni, małej i dużej architektury, artykułów dekoracyjnych itd. wykorzystywanych do aranżacji terenów zieleni,
- drobnego i dużego sprzętu oraz maszyn ogrodniczych wykorzystywanych w zakładaniu i utrzymaniu terenów zieleni,
- akcesoriów, naczep, samochodów dostawczych i specjalistycznych, które są wykorzystywane przy transporcie sprzętu oraz pielęgnacji i utrzymaniu zieleni.
Ponadto:
- ogrodników,
- architektów krajobrazu,
- firm związanych z branżą ogrodniczą,
- oraz wszystkich, których produkty i usługi mogą zostać zaprezentowane na tle i w kontekście zakładania, pielęgnacji i utrzymania ogrodów, parków oraz wszystkich terenów zieleni.
A także:
- właścicieli obiektów, ogrodów pokazowych, szkółek roślin i wszystkich innych, którzy chcieliby zaprezentować swój teren, asortyment lub prowadzoną działalność.
.
Formy współpracy
Preferowaną formą współpracy są wszelkie działania, które opierają się na sprawdzeniu, testowaniu, pokazaniu i praktycznym wykorzystaniu ww. sprzętów, maszyn i akcesoriów.
Pole i możliwości sprawdzenia są ogromne dlatego jestem przekonany, że każdy produkt jestem w stanie sprawdzić, wypróbować, a być może nawet porównać z innymi, które wykorzystywałem. Ponieważ jestem zwolennikiem wizualnej formy prezentacji, życzyłbym sobie aby produkty można było przedstawiać na blogu w formie pisanej, ale z dużą ilością zdjęć, niejako w formie reportaży z wykonywanych nimi prac.
Oczywiście są to moje wyobrażenia o tzw. praktycznej prezentacji, co nie wyklucza innych form współpracy jak relacje z wydarzeń, wywiady, konkursy, prezentacje oraz wszelkie inne formy i propozycje, które nie będą kolidowały z profilem bloga.
Jeśli widzisz siebie jako potencjalnego Partnera do współpracy lub masz inne propozycje w tym zakresie, zachęcam do kontaktu. Najprostszą formą w tym przypadku będzie:
- mail: kontakt@zogrodemnaty.pl
- telefon: +48 662 159 662
Zobowiązuję się rozważyć i odpowiedzieć na każdą propozycję, która może przynieść korzyści moim Czytelnikom, Tobie jako mojemu Partnerowi oraz mnie jako autorowi tego bloga. Więcej o mnie znajdziesz również w tej zakładce.
Zapraszam do kontaktu.
Tomasz Szostak
.
.
.
Zdjęcie tytułowe: Fotolia.com 65163422 – dragon boat illustration © kovaricekpavel