System INSTART® Briggs&Stratton – nie szarp się z linką rozrusznika

Instart BriggsStratton zogrodemnaty200
Instart BriggsStratton zogrodemnaty200

W dzisiejszych czasach technologia nie stoi w miejscu. To, co wydawało się niedostępne jakiś czas temu, dziś staje się rzeczywistością. Coś, co niedawno skutecznie utrudniało życie, dziś zastępowane jest przez nowoczesne rozwiązania. I takim właśnie jest System INSTART® Briggs&Stratton, który zastępuje tradycyjne ciągnięcie linki rozrusznika w kosiarce, wygodnym naciśnięciem przycisku.

Myślę, że to na tyle ważne rozwiązanie, że trzeba poświęcić mu chwilę uwagi. Tym bardziej, że to właśnie problemy z rozruchem silników spalinowych, niejednokrotnie były elementem, który do nich zniechęcał. Szczególnie osoby starsze czy kobiety, którym po prostu brakowało na to siły. Stąd wyeliminowanie tego elementu i zastąpienie go wygodnym i bezproblemowym naciśnięciem przycisku, znacznie sprawę upraszcza.

Zanim jednak krótko przedstawię Ci System INSTART® taka mała uwaga. Ten post jest kontynuacją wątku o nowościach w silnikach Briggs&Stratton, który zapoczątkowałem w poście dotyczącym:

Mam nadzieję, że go widziałeś. Jeśli nie to polecam Ci spojrzeć, dlatego że to wątek równie istotny jak ten bieżący. Natomiast dodam też, że poza systemem INSTART® warto również abyś spojrzał na trzecią w kolejności nowość, czyli post o:

I to tyle tytułem wstępu, abyś wiedział, że warto te powyżej wspomniane jak i poniższe informacje przeczytać. I dodam również, że wziąć je pod uwagę, bo znacznie zmieniają standardy silników spalinowych.

.

System INSTART® Briggs&Stratton – nie szarp się z linką rozrusznika.

Poniżej przedstawię Ci garść informacji z pierwszej ręki, czyli bezpośrednio od twórcy i producenta tych silników – Briggs&Stratton. Jest to na tyle unikatowa i specjalistyczna wiedza, że nawet nie czułbym się w kompetencji wyrażać jej własnymi słowami. A po drugie to informacje techniczne, które powinieneś poznać aby dobrze zrozumieć istotę sprawy i pamiętać o niej przy ewentualnym wyborze kosiarki spalinowej.

INSTART® to innowacyjny system uruchamiania kosiarki spalinowej – bez linki rozrusznika, bez pompowania paliwa i włączania ssania. Wystarczy włączyć specjalnie wbudowany akumulator, nacisnąć przycisk ‘Start’ i silnik się uruchamia. Zawsze! To najprostsze uruchamianie kosiarki spalinowej w historii i ogromne udogodnienie dla tych osób, które miały problem z pociąganiem za linkę rozrusznika. InStart® łączy moc i wydajność silnika spalinowego z bezproblemowym uruchamianiem elektrycznej kosiarki.

Wypróbowana technologia baterii Lithium-Ion (akumulatora) zapewnia proste, nieprzerwane i wielokrotne uruchamianie bez potrzeby ciągłego ładowania baterii. NAŁADUJ, WSUŃ, KOŚ – jeszcze nigdy rozruch kosiarki nie był tak prosty!

Wydajność akumulatora:

  • Ładowanie baterii 60 minut to ponad 75 rozruchów z w pełni naładowanej baterii.

  • Ładowanie baterii 10 minut to ponad 20 rozruchów z szybkiego ładowania.

System INSTART® dostępny jest w silnikach Briggs&Stratton 575iS, 675iS, 775iS i 875iS.

.

Zalety systemu INSTART®

Technologia INSTART® to nowa generacja łatwego rozruchu. Łatwość koszenia za naciśnięciem przycisku. Oszczędność czasu, łatwe wykonanie pracy. W szczególności eliminujesz:

  • pompowanie paliwa,

  • uruchamianie ssanie silnika,

  • szarpanie linki rozrusznika.

.

System INSTART® w praktyce

Stosowanie systemu INSTART® czyli mówiąc w prost uruchamianie kosiarki bez linki rozrusznika sprowadza się do 3 banalnie prostych kroków:

  • naładowania i włożenia akumulatora do specjalnego gniazda w korpusie silnika,

  • włączenia akumulatora,

  • naciśnięcia przycisku start znajdującego się na rączce kosiarki.

A dalej posługiwanie się kosiarką jak każdą inną z silnikiem spalinowym.

.

Czy warto zainteresować się technologią INSTART®?

Zdecydowanie warto, ze wszystkich powodów opisanych powyżej. Dotychczasowe problemy z uruchamianiem kosiarki, dla wielu osób były elementem uciążliwym, z którym samemu nie chciały lub nie potrafiły sobie poradzić. Często wiązało się to z rezygnacją z koszenia, co z kolei było określonym kłopotem. A zatem skoro problem ten został wyeliminowany, silniki Briggs&Stratton mają trzeci, duży plus. Przypomnę, że pierwszy to seria Exi czyli silniki nie wymagające wymiany olejów silnikowych, a drugi to system MOW N’STOW® czyli rewolucja w pionowym przechowywaniu kosiarki.

A zatem możemy powiedzieć, że jest „trzy do zera” dla silników. Na wszelki wypadek przypomnę Ci dwa pozostałe elementy:

Myślę więc, że te informacje dały Ci obraz tego, z jaką technologią masz do czynienia, decydując się na nowe silniki z rodziny Briggs@Stratton. Mogę Cię zapewnić, że czasy kiedy użytkując kosiarkę spalinową byłeś cały brudy ze smarów, olejów, spocony od zapalania czy zniechęcony od tego, że nie mieściła się w Twoim garażu, już dawno minęły. Stąd bez obaw możesz brać je pod uwagę, między innymi ze względu na system INSTART®. A im szybciej to zrobisz, tym szybciej doceni to Twój trawnik, zauważając chociażby jakość koszenia, wynikającą z mocy kosiarki napędzanej silnikiem spalinowym.

Post we współpracy z Marką Briggs&Stratton

Tomasz Szostak
Latest posts by Tomasz Szostak (see all)

Cześć! 👋
Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera! Odbierz e-book Zioła dla zdrowia

Nie wysyłamy SPAMu, przeczytaj naszą politykę prywatności aby dowiedzieć się więcej.

Join the Conversation

1 Comments

Leave a comment
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *